Maluma El Prestamo Türkçe çeviri

Dienstag März 13 2018 Çeviriler Maluma El Préstamo Türkçe Çevirisi. Vamos a ser feliz vamos a ser feliz.


Maluma Youtube

Maluma baby uhhh yeah Maluma bebeğim evet.

Maluma el prestamo türkçe çeviri. Y si con otro pasas el rato. Juan Luis Londoño Arias Born January 28 1994 Medellín Colombia is a singer of Colombian nationality. Maluma - El Préstamo Türkçe Çevirisi Autor.

Maluma The Weeknd Hawái Remix İngilizce Şarkı Sözleri ve Türkçe Çevirisi. Hey Chan mikrofonun biraz az istihdamı var. Tamam tamam bebeğim Kalbimi parçaladın Ama sorun yok hayır hayır Şimdi verebilirim Her kıza biraz sadece biraz Kalbimi parçaladın Ama sorun yok hayır hayır.

Maluma sanatçısının El Préstamo şarkısının İspanyolca dilinden Fransızca diline çevirisi Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português Brasil Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국어. Y prefiero hablarte claro Maluma baby mua Yo no lo di yo no lo di yo lo presté jajaja Alright alright Lo más grande que tenía y no lo quieres devolver. Maluma sanatçısının El Préstamo şarkısının İspanyolca dilinden İngilizce diline çevirisi Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português Brasil Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국어.

Shakira Maluma - Clandestino Türkçe Çeviri Şarkısının Sözleri. Listen free to Maluma El Préstamo El Préstamo. Gims Maluma - Hola Senorita Türkçe Çeviri Se rumora que su nombre es María María María Quién diría que me enamoraría aquel día aquel día.

588m Followers 228 Following 7942 Posts - See Instagram photos and videos from MALUMA maluma. Oiga Chan súbeme un poquito ahí el micrófono. Le tengo que decir un par de.

Maluma baby Dile que tu no estás sola Andamos en un phantom Y no es el carro Que yo soy el clavo que saca ese clavo Y dile que se joda Royce Eğer erkek arkadaşın seni başından savarsa bu gece Maluma bebeğim Ona yalnız olmadığını söyle Kaybolacağız Hem de araba olmadan Çivi çiviyi söker Ne hali varsa görmesini söyle ona. Y esto es FAME. Me besé a tu novia mala mía Kız arkadaşını öptüm kötü ben Me pasé de trago mala mía İçkilerim vardı kötü ben Me cagué en el party mala mía Partiye batırdım kötü ben Siempre he sido así todo ustede lo sabían Her zaman böyle oldum hepiniz biliyordun.

Okumaya devam et Maluma El Perdedor İspanyolca Şarkı. Te agrandamos el cuarto. Baby BebekPa que me estas llamando Beni neden arıyorsunDime si es verdad que él te trae loca-Söyle bana eğer o seni deli ediyorsaY a vos que te importa Ve neyi önemsiyorsunAún no lo creo en tan poco tiempo y ya besas otra boca Hala inanmıyorum bu kadar kısa sürede ve sen zaten başka bir ağzı.

Risita nerviosa esperando ElPrestamo 09 03 2018. Discover more music concerts videos and pictures with the largest catalogue online at Lastfm. Madonna Maluma Medellín Türkçe Çeviri Sözleri Medellín Bir iki bir iki bir iki cha-cha-cha Bir iki iki bir iki bir cha cha-cha-cha Bir hap aldım ve bir rüya gördüm Ben de Yine 17 yaşına geri döndüm kendime saf olmaya izin verdim söyle bana Hiç olmadığım biri.

He began his musical career at an early age in his hometown of Medellín there has developed an established career in Latin America becoming nominated for several awards from major musical relevance. Maluma baby Tú me partiste el corazón Pero mi amor no hay problema Solo un pedacito. 11m Likes 161k Comments - MALUMA maluma on Instagram.

So now hes your heaven yeah Şimdi o senin cennetin Evet Youre lying to yourself and him to make me jealous oh no Kendine ve ona beni kıskandırmak için yalan söylüyorsun oh hayır You put on such an act. En el juego del amor mucho he perdido Im sorry baby Así me convirtió el pasado. Maluma Así mismo lo quiso el destino Ayrıca kader istedim Shakira No busques problemas donde no los hay los hay los hay Olmadığı halde problem arama yok yok yok Shakira Maluma Clan-clan-clandestino oh.

Yeah-yeah-yeah Evet-Evet-EvetMaluma baby Maluma bebeğimJ Quiles J TüyleriAy Justin Quiles mami Justin Quiles anneFor you my lova Maluma Senin için aşkım Maluma Me cansé me cansé de buscar Yoruldum bakmaktan yoruldumEn otros besos los labios que no son los tuyos Diğer öpücüklerde senin olmayan dudaklarMe miento y digo que no la voy a ir a Daha fazla. Maluma baby Yo no. Y siempre que se va regresa a mí Y felices los 4 No importa el qué dirán nos gusta así Te agrandamos el cuarto baby Y siempre que se va regresa a mí Y felices los 4 No importa el qué dirán somos tal para cual.

Shakira Maluma Chantaje Türkçe Çeviri şarkı sözleri Şantaj İyi olduğunda benden uzaklaşıyorsun Yalnız olduğunda ben her zaman buradayım Bu onu alıp bana verme savaşı O zaman orada olanı bana ver Hey bebeğim kötü olma Beni arzumla bırakma Herkes Artık beni sevmediğini söylüyor O zaman gel ve yüzüme söyle İstediğin kişiye sor Hayatım öyle değil Kötü.


Watch Brand New Video By Maluma 23 Audio Songs Lyrics Song Lyrics


Maluma Sarki Sozleri Oynatma Listeleri Ve Videolar Shazam


Maluma Youtube


Shakira Me Enamore Turkce Ceviri Youtube


Maluma Hawai Feat The Weeknd Mp3 Indir Muzik Dinle Hawai Feat The Weeknd Download


Maluma Sarki Sozleri Oynatma Listeleri Ve Videolar Shazam


Gwgdc1ypi0tawm


Maluma Youtube


Maluma Sarki Sozleri Tr


Maluma Sarki Sozleri Oynatma Listeleri Ve Videolar Shazam


Maluma Sarki Sozleri Oynatma Listeleri Ve Videolar Shazam


Maluma Sarki Sozleri Oynatma Listeleri Ve Videolar Shazam


Maluma Youtube


Maluma Youtube


Maluma Youtube


Maluma El Prestamo Mp3 Indir Muzik Dinle El Prestamo Download


Maluma Corazon Sarki Sozu Ve Turkce Cevirisi Ispanyolcu


Maluma Sarki Sozleri Oynatma Listeleri Ve Videolar Shazam


Maluma Sarkilari Dinle Maluma Klipleri Izlesene Com